1. На перерві намалюйте смішний малюнок на дошці або дайте це зробити дітям. Якщо дитина правша, то
нехай малює лівою рукою і навпаки.
нехай малює лівою рукою і навпаки.
2. Напишіть на дошці три цитати, які здаються не пов’язаними один з одним. Нехай діти з’ясують, як вони між собою пов’язані і яка їхня суть.
3. Використовуйте музику. Нехай учні вгадують звуки природи, і т.п.
4. Носіть костюм і надихайте дітей це робити. Наприклад, краватка або метелик сприятимуть підвищенню дисципліни і зможуть привнести нотку інтересу до процесу навчання.
5. Попросіть учнів визначити ставлення слів або фраз до уроку. Зробіть картки зі словами і роздайте так, щоб діти змогли розшифровувати їх, відтворити відповідне слово або фразу.
6. Прив’язуйте будь-який вид активності до часу. Таким чином, діти будуть працювати набагато ефективніше. Призначте учня, який буде дзвонити, наприклад, в невеликий дзвіночок, коли час на виконання того чи іншого завдання закінчиться.
7. Знімайте дітей в дії. Навіть рутинні завдання здадуться учням більш цікавими, коли вони знаходяться в об’єктиві.
8. Дайте учням список ключових позицій теми. Ті тонкощі теми, які були розглянуті, повинні бути викреслені зі списку.
9. Якщо учні повинні конспектувати ваш розповідь, то залиште їм на дошці список тих же ключових моментів, які є вкрай важливими при вивченні теми.
10. Роздайте фотографії людей або вчених, пов’язаних з темою або тих, які пов’язані з попередньою темою. Нехай учні спробують згадати / вгадати їх імена або ж назвати досягнення того чи іншого вченого.
11. Якщо діти починають шуміти, починайте рахувати вголос. Скільки ви встигли прорахувати, на скільки вони і залишаться після уроків. Зазвичай це не може тривати довше 5 секунд, так як нікому серед учнів не хочеться залишатися після уроків.
12. Підготуйте презентацію по темі, а ще краще доручіть учням це зробити.
13. Не забувайте використовувати рольові ігри на ваших уроках. Наприклад, учні можуть підготувати невеликі доповіді про того чи іншого вченого/відомої постаті і представити факти від першої особи. Учні проявлять свою акторську майстерність і дізнаються багато нового. Можна використовувати незвичайний зовнішній вигляд. (Капелюх, костюм і т.д.)
14. Не змушуйте дітей робити що-небудь, а надавайте їм часткову свободу вибору. Наприклад, “Ти будеш витирати дошку або поллєш квіти?”, “Ти хочеш вирішити приклад самостійно або у дошки?”, “Ти підготуєш доповідь про життя Хемінгуея або про одну з його найвідоміших повістей?”
15. По можливості намагайтеся на уроці частіше звертатися до кожного учня, здійснюючи постійний «зворотній зв’язок» – корегуйте незрозуміле або неправильно зрозуміле.
16. Намагайтеся зробити початок кожного уроку цікавим: використовуйте музичні фрагменти, ігрові та змагальні форми, гумористичні хвилинки.
17. Включайте учнів у колективну діяльність через організацію роботи в групах: використовуйте ігрові та змагальні форми, взаємоперевірку, колективний пошук вирішення проблеми, метод проб і помилок, допомога один одному.
Немає коментарів:
Дописати коментар